Laser Terapi

Behandling med Power Laser Pro 500/ 1500

Powerful, Effective & Safe

Power Laser Pro500 anvendes primært til behandling af en afgrænset del af kroppen, hvor laserpåvirkningen målrettes et specifikt område på kroppen.

Spidsen på laseren gør det muligt at behandle steder, som ellers er vanskeligt tilgængelige.

Individuelle indstillinger for tid og effekt – giver forskellige muligheder, så behandleren kan skræddersy terapien til hver enkelt behov.

En diskret vibration betyder at laseren  behandler/ er aktiv, ved det område der er udvalgt .

Kroppens naturlige helingsproces accelerer med Power laseren.

Dette giver energi til de celler der har brug forbrændstof, øger blodgennemstrømning og styrker immunforsvaret. Hurtigere heling, færre smerter og ingen bivirkninger.

Godkendelser

Power Laser 500 & 1500 opfylder myndighedernes krav til terapeutiske lasere og er CE godkendt til at behandle:

• Gigtsmerter i knæ, hænder og fødder
  • Tennisalbue, hælspore
  • Spændinger i muskel og led
  • Alm Sårheling samt op- heling af sår efter operation
  • Inflammation, ødemer og betændelse tilstand
  • Led, sene og muskel skader
  • Sene, og muskel knuder

Power Laseren er klasse 3B lasere, som WALT anbefaler til terapeutiske formål, og så er de  HyperPulsed. Det vil sige, at energien leveres i impulser med højere effekt. Dette sikrer en dybere indtrængning og  mere effektiv terapi uden risiko for forbrænding – til gavn for resultater og dermed en glæde for kunden.

Mail til klinikken for spørgsmål ang. behandlings  områder eller intervaller samt bookning.